Nu övergår vi till telefonbokningar
Miljöförbundet övergår till telefonbokningar och lanserar ny sida för vad du kan förvänta dig i din kontakt med oss.
Våra handläggare är mycket ute på tillsyn och är inte alltid tillgängliga på kontoret för att direkt svara på dina frågor. Samtidigt vill vi hålla en hög servicenivå. Därför har vi nu lanserat en tjänst med att boka tid för telefonsamtal med en handläggare. Från och med 1 september 2024 når du bäst en handläggare genom att boka en telefontid. Telefontiden bokar du genom att gå in på vår bokningstjänst Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.. Där kan du välja vilket område som din fråga berör och kort beskriva vad frågan handlar om, så att du får prata med personal med rätt kunskap. Det mest positiva med telefonbokningen är att du vet när du kommer bli uppringd och att handläggaren vet vad ni ska prata om så att hen har kunnat förbereda sig för att svara på dina frågor.
Miljöförbundet vill även slå ett slag för vår nya sida med information om handläggning och service. Där kan du gå in och läsa om vad du kan förvänta dig från oss gällande handläggningstider och hur vi hanterar olika typer av ärenden.
Sidinformation
- Senast uppdaterad:
- 1 september 2024